ferry ferry
514
BLOG

Newsweek i Lis oskarżeni o "naziolstwo"

ferry ferry Polityka Obserwuj notkę 10

Dowiedziałem się tego przed chwilą z Wykop.pl.  A źródło jest tutaj:

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/newsweek-i-lis-oskarzeni-o-naziolstwo-za-wywiad-z-cejrowskim

Byłem pewiem, że to znowu ktoś oburzony z prawicowych środowisk (sam też mam poglądy prawicowe), zobrzydzony kolejnym propagowaniem homoseksualizmu. O mało nie padłem ze zdziwienia i ze śmiechu, gdy przeczytałem dalszą część tekstu! Oskarżycielami są... działacze koalicji "Partnerstwo dla Związków". Aaaaaaaa!!! Przecież Newsweek zawsze był przyjazny gejom, zawsze ich bronił, krytykował "homofobów", "faszystów" i stawał po stronie homoseksualistów. I jak oni mu się teraz odwdzięczają??? Jestem prawicowcem, ale w tym wypadku muszę stanąć po stronie Tomasza Lisa. Ten człowiek tyle już dobrego i przychylnego pisał o mniejszościach sexualnych, a oni co?? No i przede wszystkim ten wywiad na pewno miał na celu pokazać Cejrowskiego jako homofoba, nietolerancyjnego buraka (nawet redaktor prowadzący z nim wywiad ciągle pytał "i to jest wg pana miłość?? nawoływanie do palenia tęczy?? szykanowanie gejów??)," no i takie sugestie nam ten wywiad i okładka pozostawiły. A jak to odebralil przewrażliwieni homosie? Że skoro tygodnik cytuje nietolerancyjne cytaty największego polskiego homofoba, to znaczy, że sami stanęli po jego stronie! To jest tak żałosne, że aż nie chce się w to wierzyć. Człowiek im poszedł na rękę, pokazał opinie i poglądy Cejrowskiego, żeby pomóc upublicznić jego antygejowskie stanowisko i pokazać, że się z nimi nie zgadza. A ci odebrali to jako "nazizm".

Powyższą notkę wkleiłem również pod artykułem na stronie Gazety Wyborczej:

http://wyborcza.pl/1,75478,14991747,Partnerstwo_dla_Zwiazkow__Czy__Newsweek__stal_sie.html?t=1385330432135&v=1&pId=25249219

Tak więc żeby nie było oskarżeń o plagiat, czy przedruki. Na gazetowym forum mam nick "forume_f149",

No więc wróćmy do tematu. Przypomina mi to opzew premiera Donalda Tuska przeciwko Jerzemu Urbanowi, naczelnemu redaktorowi tyygodnika "NIE". Radykalnie antypisowski, antykatolicki, antypolski (niestety), jednocześnie przyjazny Tuskowi i nawet popierający Platformę Obywatelską magazyn został przez swojegeo przyjaciela podany do sądu. Za głupi żart primaaprilisowy. Gazeta Jerzego Urbana jest co prawda o charakterze lewicowym, ale stoi również po stronie PO, gdyż łączy ich antypisowska koalicja, flirtowanie z lewicą, z UE, oraz ze wszystkim co przeciwko tożsamości narodowej, zwolennikom zamachu w Smoleńsku itd. Jak się Urban po tym wszystkim czuł? Zamieszczał na YouTube filmy, w których ubolewał nad całą sprawą, ponieważ on bardzo szanuje pana premiera i jego redakcja jest mu przychylna. A on ich jeszcze atakuje.

Jakoś nie przypominam sobie, żeby Gazeta Polska, W Sieci, albo inne przyjazne PiSowi gazety zostały oskarżone przez Jarosława Kaczyńskiego, lub kogoś z jego partii. Nie pamętam również, żeby Leszka Bubla oskarżyły np. środowiska związane z Młodzieżą Wszechpolską, NOP, ONR, albo nawet Blood & Honour (ci ostatni to są właśnie faszyści i naziści, a nie zwykłe nacjonalistyczne NOP czy ONR). Co oni wszyscy mają wspólnego z Leszkiem Bublem i Polską Partią Narodową, nie muszę chyba przypominać :)

I co teraz Panie Tomaszu Lisie? Bronił ich pan (gejów), pomagał w walce o swoje prawa, był im pan przychylny, krytykował nieprzyjazne środowiska prawicowe. A oni jak się panu teraz odwdzięczyli? :(

 

 

 

 

 

 

ferry
O mnie ferry

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka